Debat op Bo Radio

Bo, de lokale omroep van de Bollenstreek, houdt vanaf maandag 10 maart 2014 een debatweek. De aftrap vindt plaats in Noordwijkerhout. Siemen van Berkum vertegenwoordigt GroenLinks in dit debat.

Omroep Bo
Bollenstreekomroep.nl

De gemeenteraadsverkiezingen komen eraan. Nu het carnaval achter de rug is, zullen deze verkiezingen meer in de belangstelling komen te staan. Omroep Bo verzorgt komende week de debatweek, waarin dagelijks in een andere gemeente debat wordt gevoerd tussen vertegenwoordigers van de diverse lokale afdelingen en partijen. Een debat is bij uitstek de manier om uit te vinden welke partijen elkaar opzoeken en welke partijen lijnrecht tegenover elkaar staan.

Siemen van Berkum, lijsttrekker van GroenLinks Noordwijkerhout - De Zilk, zal GroenLinks vertegenwoordigen en de groene en sociale standpunten toelichten.

Het debat begint vanaf 20 uur en wordt live uitgezonden vanuit Café Van der Geest in Noordwijkerhout. Het debat is eveneens live te volgen via de volgende link: http://www.bollenstreekomroep.nl/player.php